POLITYKA DOTYCZĄCA COOKIES
Niniejsza Polityka określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na
urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług
świadczonych drogą elektroniczną żądanych przez Użytkownika, przez Red Tree
sp. z o. o. z siedzibą w Hucie Błędowskiej 16.
I. Definicje
1. Administrator – oznacza RED TREE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Huta Błędowska, pod adresem: 16, 05-620
Huta Błędowska, Polska, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w
Lublinie z Siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego, pod numerem KRS: 0001032562, posiadająca numer NIP:
7972083075, numer REGON: 525116638, o kapitale zakładowym 5 000,00 zł,
która świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do
informacji w urządzeniach Użytkownika.
2. Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe,
zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których
Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.
3. Cookies Własne – oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane
ze świadczeniem usług droga elektroniczną przez Administratora za
pośrednictwem Serwisu.
4. Cookies Zewnętrzne – oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów
Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.
5. Serwis – oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator
prowadzi serwis internetowy, działający w domenie www.jokomisiada.pl.
6. Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego
Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
7. Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i
przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym
zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.
II. Rodzaje wykorzystywanych Cookies
1. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia
Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do
Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub
oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie
wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu
Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą,
czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.
2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
• Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i
pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane
informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizmcookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych
osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
• Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają
tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub
wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia
Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie
jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z
Urządzenia Użytkownika.
3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies
do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze
Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików
cookies.
III. Cele w jakich wykorzystywane są Cookies
1. Administrator wykorzystuje Cookies Własne w następujących celach:
• Konfiguracji serwisu
▪ i) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do
preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron
internetowych Serwisu;
▪ ii) rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację
i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do
jego indywidualnych potrzeb;
▪ iii) zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i
personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego
języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik;
▪ iv) zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu
rekomendacji treści;
▪ v) rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.
• Uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w
serwisie
▪ i) utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki
której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie
wpisywać loginu i hasła;
▪ ii) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w
szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki;
▪ iii) optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez
Administratora.
• Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron
internetowych
▪ i) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do
preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron
internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają
rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i
odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego
indywidualnych potrzeb;▪ ii) poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w
szczególności weryfikację źródeł przekierowań Użytkowników na
strony internetowe Serwisu.
• Zapamiętania lokalizacji użytkownika
▪ i) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w
szczególności dostosowanie dostarczanych informacji do
Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji.
• Analiz i badań oraz audytu oglądalności
▪ i) tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w
jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych
Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
• Świadczenia usług reklamowych
▪ i) dostosowania prezentowanych za pośrednictwem Serwisu reklam
usług i produktów firm trzecich;
• Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu
2. Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:
• Prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu,
które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego:
▪ i) www.youtube.com [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w
USA]
• Zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem
narzędzi analitycznych:
▪ i) Google Analytics [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w
USA]
▪ ii) Stat24 [administrator cookies: Redefine Sp. z o.o. z siedzibą w
Warszawie]
▪ iii) IAI-Shop.com [administrator cookies: IAI S.A. z siedzibą w
Szczecinie]
• Prezentowania reklam dostosowanych do preferencji Użytkownika z
wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy:
▪ i) Google AdSense [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w
USA]
• Zalogowania do serwisu za pomocą konta w innym serwisie:
▪ i) Facebook Connect [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą
w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii]
▪ ii) Google [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
• Wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za
pomocą serwisów społecznościowych:
▪ i) plus.google.com [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w
USA]
▪ ii) Facebook.com [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą w
USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii]
• Prezentowania opinii na stronach internetowych Serwisu, które są
pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego:▪ i) opineo.pl [administrator cookies: Opineo Sp. z o.o. z siedzibą we
Wrocławiu]
▪ ii) ceneo.pl [administrator cookies: Grupa Allegro sp. z o.o. z
siedzibą w Poznaniu]
• Wykorzystania funkcji w celu ułatwienia komunikacji za pośrednictwem
strony internetowej Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu
internetowego:
▪ i) skype.com [administrator cookies: Microsoft Corporation z
siedzibą w USA]
▪ iii) Red Tree [administrator cookies: Red Tree sp. z
o.o. z siedzibą w Huta Błędowska]
▪ iv) Autopay [administrator cookies: Autopay S.A. z siedzibą w Sopot]
3. IV. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania
dostępu przez Cookies
• Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia
dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i
uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika.
Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może
dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą
konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności
w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w
ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich
każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika.
Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies
dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
• Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z
dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
• Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre
funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą Sklepu Internetowego „Jeżyk Zabawki”. Przed
złożeniem zamówienia chcielibyśmy aby Państwo zapoznali się z zapisami postanowień
niniejszej polityki prywatności. Polityka prywatności Sklepu Internetowego „Jeżyk
Zabawki” określa rodzaj informacji, które za pośrednictwem serwisu gromadzi Sklep
Internetowy oraz jakie środki są podejmowane, aby zapewnić maksymalne
bezpieczeństwo informacji naszych Klientów.
Szanując prawa Klientów oraz respektując ustawę o ochronie danych osobowych Sklep
Internetowy „Jeżyk Zabawki” zobowiązuje się do zachowania bezpieczeństwa i
poufności pozyskanych danych osobowych. Pracownicy sklepu zostali odpowiednio
przeszkoleni w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Administratorem danych osobowych pozyskanych od Państwa przez sklep internetowy
Jeżyk Zabawki” jest spółka „Red Tree” sp. z o. o. z siedzibą w Huta Błędowska
16, (05-620) w Hucie Błędowskiej.
Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w naszej firmie jest
możliwy drogą elektroniczną pod adresem kontakt@jezykzabawki.pl
1. W naszym sklepie zbieramy następujące dane osobowe:
– imię i nazwisko – podczas składania zamówienia Klient jest proszony o podanie
swojego imienia i nazwiska by móc wysłać Klientowi zamówienie oraz umożliwienie
kontaktu z Klientem
– adres zamieszkania – potrzebny do wysyłki zamówionego towaru do Klienta
– nr telefonu – w celu potwierdzenia zamówienia oraz podaniu numeru telefonu na
formularzu przesyłki kurierskiej. Dzięki temu kurier będzie mógł się skontaktować z
Klientem w celu dostarczenia lub odbioru przesyłki lub w przypadku zdarzeń losowych
jak np. brak towaru w magazynie, jednocześnie proponując korzystne rozwiązanie
– adres email – poprzez email wysyłamy potwierdzenie zamówienia, oraz kontaktujemy
się z Klientem
– adres IP – informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie
takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych) wykorzystywane
są przez administratora serwera w celach technicznych. Adresy IP mogą też być
wykorzystywane w celach statystycznych i do zbierania ogólnych informacji
demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie).
2. Podanie powyższych danych jest konieczne w następujących przypadkach:
– aby dokonać realizacji zakupu w naszym Sklepie Internetowym bez logowania konta
– rejestracja w bazie klientów – jest dobrowolna, Sklep Internetowy „Jeżyk Zabawki”
przechowuje te dane w bazie, aby ułatwić w przyszłości zakupy w naszym sklepie
internetowym.
3. Celem przetwarzania danych jest:
– realizacja umowy sprzedaży
– obsługa reklamacji gdy taka zostanie złożona
– odpowiedzi i kontakt poprzez formularz kontaktowy- w zakresie i celu wyrażonej zgodą przy zapisaniu się na newsletter
– dla celów podatkowych
4. Zmiany w polityce prywatności.
Sklep Internetowy „Jeżyk Zabawki” zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w
polityce prywatności. Każdego użytkownika serwisów internetowych oraz biuletynów
elektronicznych należących do sklepu „Jeżyk Zabawki” obowiązuje aktualna polityka
prywatności. Żadna zmiana nie może dotyczyć zasady podstawowej.
5. Bezpieczeństwo danych osobowych
Sklep Internetowy „Jeżyk Zabawki” zwraca szczególną uwagę na bezpieczeństwo
danych osobowych naszych Klientów oraz na ograniczenie niepowołanego dostępu
poprzez wykorzystanie możliwie jak najlepszych technologii. W tym celu używany jest
m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL), oraz kontrola dostępu.
Każda osoba której dane dotyczą ma prawo poprawiania, uzupełniania, uaktualnienia,
sprostowania, żądania usunięcia swoich danych osobowych.
Każda osoba której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi w związku z
przetwarzaniem przez nas danych osobowych do organu nadzorczego:
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
6. Długość przechowywania danych osobowych
spółka „Red Tree” sp. z o. o. z siedzibą w Huta Błędowska 16, (05-620) w Hucie
Błędowskiej przechowuje dane osobowe naszych klientów przez czas niezbędny do
realizacji danej transakcji oraz roszczeń wynikających z danej transakcji, maksymalnie 5
lat.
7. Pliki cookies
Nasz Sklep Internetowy „Jeżyk Zabawki” wykorzystuje technologię Cookies (ciasteczka)
w celu dostosowania serwisu do Twoich indywidualnych potrzeb. Klient może zgodzić
się na to, aby wpisane przez Klienta dane zostały zapamiętane i by mógł bez
powtórnego wpisywania korzystać z nich przy następnych odwiedzinach na stronach
serwisu internetowego. Właściciele innych witryn nie będą mieli dostępu do tych
danych. Jeżeli nie zgadzasz się na personalizowanie serwisu, proponujemy wyłączenie
obsługi cookies w opcjach przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies znajdują się w polityce cookies.
WYMIANA I ZWROT TOWARU ZWROT ZAKUPIONYCH TOWARÓW
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania
zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania
przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od
nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można
odstąpić. Postanowienia niniejszego art. stosuje się odpowiednio do odstąpienia
od umowy dotyczącej Konta.
2. W przypadku odstąpienia od Umowy Klient ponosi koszt odesłania towaru
do JezykZabawki.pl
3. Zwrot środków (koszt zakupionego towaru oraz koszt przesyłki do Klienta) nastąpi
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
o odstąpieniu od umowy, który należy dołączyć do zwracanych produktów.
4. W przypadku odsyłania produktu do JezykZabawki.pl Klient zobowiązuje się
należycie go zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
5. Zwracane towary prosimy przesyłać kurierem lub Pocztą Polską (nie odbieramy
paczek pobraniowych, nadanych do Kiosku-RUCH-u lub Paczkomatu – z wyjątkiem
tych nadanych przez darmowe zwroty z InPost Allegro) na adres:
JezykZabawki.pl
Huta Błędowska 16
05-620 Huta Błędowska z dopiskiem: wymiana / zwrot
Wymiana zakupionych towarów
1. W przypadku chęci wymiany towaru prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny w
celu sprawdzenia dostępności towaru.
2. Wymieniany towar nie powinien posiadać jakichkolwiek uszkodzeń lub oznak
użytkowania. Musi on posiadać komplet nieoderwanych metek oraz powinien być
w stanie niezmienionym. Odesłany powinien być w oryginalnym, nie zniszczonym
opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonym przed uszkodzeniami na czas
transportu.
3. Wymiany prosimy przesyłać kurierem lub Pocztą Polską (nie dobieramy paczek
pobraniowych, nadanych do Kiosku-RUCH-u lub Paczkomatu) na adres:
JezykZabawki.pl
Huta Błędowska 16
05-620 Huta Błędowska z dopiskiem: wymiana / zwrot
4. Wszelkie koszty wysyłki towaru na wymianę ponosi Kupujący. Koszt ponownej
wysyłki do Klienta zgodny jest z cennikiem dostaw podanym na stronie. Środki naponowną proszę wpłacić na konto ING Bank 38 1050 1025 1000 0090 8224
2877
5. Do przesyłki z wymianą proszę o dołączenie kartki z: imieniem, nazwiskiem, formą
wysyłki zwrotnej oraz informacją czego dotyczy wymiana. Przyśpieszy to realizację
wymiany.
6. Po odebraniu przesyłki od Klienta i potwierdzeniu stanu towaru oraz po
otrzymaniu środków (zaksięgowania przelewu) na ponowną wysyłkę, w ciągu max.
2 dni roboczych wysyłamy towar na wymianę.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO JEZYKZABAWKI.PL
określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający
najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od
pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa
świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje
indywidualne Konto.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy JezykZabawki.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
https://jezykzabawki.pl.
Sprzedawca – przedsiębiorcy wpisani do Krajowego rejestru sądowego:
RED TREE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w
Huta Błędowska, pod adresem: 16, 05-620 Huta Błędowska, Polska, wpisana do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy
Lublin Wschód w Lublinie z Siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001032562, posiadająca numer NIP:
7972083075, numer REGON: 525116638, o kapitale zakładowym 5 000,00 zł.
https://rejestr.io/krs/1032562/red-tree
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
1. Adres pocztowy: Huta Błędowska 16, 05-620 Huta Błędowska
2. Adres e-mail: kontakt@jezykzabawki.pl
3. Telefon: +48 510-225-202
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
A. urządzenie z dostępem do Internetu
B. przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1,
niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym
zawierają podatek VAT.
2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się
wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to
zastosowanie, koszty dostawy towaru.
3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru
oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do
zrealizowania złożonego zamówienia.
5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i
zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy
Kupującym a Sprzedawcą.
7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży
na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub
dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy
każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 5 PŁATNOŚCI
1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
• Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
• Za pośrednictwem platformy płatniczej:
• Płatności Autopay
• Kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Autopay.
W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy
zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu
na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie
bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
4. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur
elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją
akceptację.
5. Banki dostępne w usłudze “Autopay”:
Alior Bank, Bank Millennium, Bank Pocztowy, BOŚ Bank, BNP Paribas (dawny BGŻ
BNP Paribas S.A.), City Handlowy, Credit Agricole, Envelo Bank, GetIn Bank, ING
Bank Śląski, mBank, Nest Bank, Noble Bank, PayWay Toyota Bank, PBS Bank,
Pekao SA,PKO BP (iPKO), Plus Bank, PBS Bank, Inteligo, Santander Bank Polska
S.A., SGB Bank S.A., Spółdzielcza Grupa Bankowa, T-Mobile Usługi Bankowe,
Volskwagen Bank. Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze Autopay:
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
6. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną
przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy
przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
2. Termin realizacji zamówienia wynosi 3 Dni robocze.
3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca
przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym
terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla
towaru o najdłuższym terminie.
5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę
dostawy wybrał Kupujący:
A. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
B. Za pośrednictwem Poczty Polskiej
C. Do paczkomatów InPost
7. Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej
otwarcia.
8. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie
gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku
gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za
pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez
podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
• w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba
trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w
posiadanie tego towaru.
• w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym
osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w
posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do
przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
• zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi
poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o
swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
(na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą
elektroniczną).
4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy
umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle
informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od
umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi
wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z
wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później
niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji
Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że
Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie
poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania
towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od
tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Królewska 49, 30-040 Kraków
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którymKonsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14
dni.
10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
11. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z
korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym
trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty
zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie
poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas
składania zamówienia.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu
jego zindywidualizowanych potrzeb.
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
rzeczami.
• w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
• o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy
o prenumeratę.
• w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić
przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
• o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od
umowy.§ 9 REKLAMACJE
1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania
wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub
gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych
w Kodeksie cywilnym:
A. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
B. przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
C. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
D. żądać usunięcia wady
3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy
lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie
reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do
dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na
adres Huta Błędowska 16, 05-620 Huta Błędowska.
5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także
o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany
w § 2 Regulaminu.
7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA
ROSZCZEŃ
8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego
przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
• mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat
Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o
mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz
Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/
wazne_adresy.php#faq595.
• pomocy wł aś ciwego terenowo stał ego polubownego są du
konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji
Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed
sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz
sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/
wazne_adresy.php#faq596.
• bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
• internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/
consumers/odr/.§ 10 DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas
korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące
przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych
celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych –
znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę
przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez
Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą
przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
A. umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego,
zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
B. ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust.
1 lit. c) oraz
C. prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w
celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f
RODO).
3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne
do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy
sprzedaży w Sklepie.
4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do
momentu, w którym:
A. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do
przetwarzania danych Kupującego;
B. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę,
związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep;
C. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych
osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony
interes Sprzedawcy
5. – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi
najpóźniej.
6. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
A. dostępu do swoich danych osobowych,
B. ich sprostowania,
C. usunięcia,
D. ograniczenia przetwarzania,
E. żądania przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo:
F. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z
przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania
dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na
prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).7. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze
Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
8. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z
prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży
i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu
realizacji zamówienia.
3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku
polskim.
4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu
nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
5. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio
do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie
określa tych kwestii odrębnie.
§ 1 2 P O STA N O W I E N I A D OTYC Z Ą C E K U P U JĄ CYC H N I E B Ę DĄ CYC H
KONSUMENTAMI
1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi
innemu niż Konsument.
2. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego
Konsumentem jest wyłączona.
3. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem
sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może,
ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Red Tree spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Huta Błędowska 16, 05-620 Huta Błędowska
adres e-mail: kontakt@jezykzabawki.pl- Ja/My(*) …………………………………………………………… niniejszym informuję/informujemy(*)
o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o
świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):
……………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………….
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
………………………………………………………………………………………………………
– Imię i nazwisko Konsumenta (-ów):
……………………………………………………………………………………………………….
– Adres Konsumenta(ów):
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ……………………………………..
(*) Niepotrzebne skreślić.Regulamin konta
Regulamin konta w sklepie JeżykZabawki.pl
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa),
dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy JeżykZabawki prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
Sprzedawca – przedsiębiorcy wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego:
RED TREE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w
Huta Błędowska, pod adresem: 16, 05-620 Huta Błędowska, Polska, wpisana do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy
Lublin Wschód w Lublinie z Siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001032562, posiadająca numer NIP:
7972083075, numer REGON: 525116638, o kapitale zakładowym 5 000,00 zł.
https://rejestr.io/krs/1032562/red-tree
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
1. Adres pocztowy: Huta Błędowska 16, 05-620 Huta Błędowska
2. Adres e-mail: kontakt@jezykzabawki.pl
3. Telefon: 791 821 703
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
• aktywne konto e-mail
• urządzenie z dostępem do Internetu
• przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies§ 4 KONTO
1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii
zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu
zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy
Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach
wskazanych w niniejszym regulaminie.
5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie
zrezygnować z Konta.
6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do
Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@jezykzabawki.pl, czego skutkiem będzie
niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia
Konta.
§ 5 REKLAMACJE
1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail
kontakt@jezykzabawki.pl
2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA
ROSZCZEŃ
3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez
Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
• mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat
Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o
mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz
Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/
wazne_adresy.php#faq595.
• pomocy wł aś ciwego terenowo stał ego polubownego są du
konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji
Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed
sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz
sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/
wazne_adresy.php#faq596.
• internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/
consumers/odr/.§ 6 DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas
korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące
przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych
celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych,
znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę
przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
2. Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą
przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie
usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej
zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes
Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia
lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne
do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie
mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
4. Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
A. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę,
związanych z Kontem;
B. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych
osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony
interes Sprzedawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym
przypadku i co nastąpi najpóźniej.
5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
A. dostępu do swoich danych osobowych,
B. ich sprostowania,
C. usunięcia,
D. ograniczenia przetwarzania,
E. żądania przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo:
F. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z
przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania
dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na
prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze
Sprzedawcą.
7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z
prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
§ 7 ZASTRZEŻENIA
1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca
ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
A. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie
do działalności Sklepu
B. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
C. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co
najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem
wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany,
powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej
wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@jezykzabawki.pl, czego
skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą
wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie
żądanie.
7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili
wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej
przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem
sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
9. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu
nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.